SZOK !! PROSZE O RADE !!

Jakie badania zrobić, jakie są robione, itp
Awatar użytkownika
malinka8785

SZOK !! PROSZE O RADE !!

Post autor: malinka8785 » ndz 17 gru, 2017 12:13

Witam was serdecznie.
Pisze tutaj ponieważ moja córka ma 20grudnia 5MC
^ Grudnia dostałam pismo WEZWANIE aby zgłosić się do szpitala z córką ponieważ ma podejrzenie mukowiscydozy... NIKT w rodzinie mojej ani męża nie miał stwierdzonej takiej choroby.... Po telefonie do szpitala w poznaniu pytałam skąd ta diagnoza po takim czasie... ponad 4 mc z tego co mówiła mi pani doktor rodzinna to takie choroby diagnozuje sie od 2-3 tygodni życia już dziecka... a tu nagle od razu szpital... żadnych ponownych testów,.. wiem ze tam jej wszystko zrobią....
Boje się bo jutro jedziemy do poznania i wszystko się okaże... dodam ze córka nie choruje rośnie szybko ma dwa zęby i rosna kolejne...
Rozwija się bardzo dobrze... Pani z poznania która mówiła mi ze jest podejrzenie ponieważ wyszło coś nie tak z wyników. Nie znam się na tych badaniach jakie wykonują ale tłumaczę sobie ze to wyszło także np z 5 badan dobrze wyszły 4 a 1 nie....

Może ktoś z was miał taki przypadek?

Awatar użytkownika
fizjoola
gg: 1018

Re: SZOK !! PROSZE O RADE !!

Post autor: fizjoola » pn 08 sty, 2018 13:25