Kamizelka THE Vest

Jak się leczy chorobę, jakie leki w jaki sposób się podaje, jak powinno przebiegać leczenie. Zaznaczamy, że opisywane tu rzeczy nie są zaleceniami i aby je zastosować bezwzględnie należy skonsultować się z lekarzem.
matju
Aktywista
Posty: 53
Rejestracja: czw 29 gru, 2011 11:30

Re: Kamizelka THE Vest

Post autor: matju » pn 27 sty, 2014 22:26

pomocna pisze:i ja się pytam gdzie jest admin? czy to jest miejsce na reklamy??

Etam niby reklama ale tak naprawdę podana cena (nie ukrywana jak w The Vest) i lokalizacja. Nie ma fajerwerków, że to najlepsze itp itd ... W sumie podane tylko informacje za ile i gdzie obejrzeć.

BTW: Ja ściągam The Vest z USA. Czy wie ktoś czy one działają na 110V i 230V czy trzeba jakiś 'konwerter' ?
tata trzyletniej Oli, ΔF508>ΔF508

Ewelina
Aktywista
Posty: 67
Rejestracja: czw 20 sty, 2011 21:08
Lokalizacja: Kłobuck k/Częstochowy

Re: Kamizelka THE Vest

Post autor: Ewelina » wt 28 sty, 2014 14:36

wystarczy zmienic wtyczkę,i przełączyc na 230V i jest ok

karolachmielewska7
Posty: 31
Rejestracja: pn 19 wrz, 2011 08:20

Re: Kamizelka THE Vest

Post autor: karolachmielewska7 » sob 01 lut, 2014 21:16

Kochani czy ktoś miał już jakiś problem z the vest bo nam się wyświetla 6 call for service i chwilę puszcza powietrze i się wyłącza. Gdzie się udać s tym?

danula
Aktywista
Posty: 789
Rejestracja: czw 24 lis, 2011 18:53

Re: Kamizelka THE Vest

Post autor: danula » sob 01 lut, 2014 22:23

karolachmielewska7 pisze:Kochani czy ktoś miał już jakiś problem z the vest bo nam się wyświetla 6 call for service i chwilę puszcza powietrze i się wyłącza. Gdzie się udać s tym?
u nas tak się wyświetlało jak byliśmy poza domem i było cos nie tak z pradem, jak wrocIlismy to było OK

MagdaZgraj
Posty: 6
Rejestracja: pt 12 lip, 2013 11:55

Re: Kamizelka THE Vest

Post autor: MagdaZgraj » pn 03 lut, 2014 10:52

W razie pojawienia się komunikatu "call for service":
-odłączyć przewód zasilający z generatora impulsów powietrza, a następnie podłączyć ponownie.
-jeśli problem nie ustąpi, skontaktować się z serwisem:
opisać swój problem - magda.zgraj@mukowiscydozda.pl lub 511 832 040

ODPOWIEDZ