Wielka prośba o wypełnienie ankiety (chorzy dorośli)

Jak się leczy chorobę, jakie leki w jaki sposób się podaje, jak powinno przebiegać leczenie. Zaznaczamy, że opisywane tu rzeczy nie są zaleceniami i aby je zastosować bezwzględnie należy skonsultować się z lekarzem.
ODPOWIEDZ [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Awatar użytkownika
Izabela
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Wielka prośba o wypełnienie ankiety (chorzy dorośli)

Post autor: Izabela » sob 15 sie, 2015 15:42

Zwracam się do Państwa z ogromną prośbą. Proszę o poświęcenie chwili i pomocy przy napisaniu pracy magisterskiej. Jestem studentką ostatniego roku Zdrowia Publicznego na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu jak i również aktywną zawodowo fizjoterapeutką. Badam stan wiedzy u chorych dorosłych na mukowiscydozę i zależy mi bardzo, by zebrać jak najwięcej danych. Byłabym bardzo bardzo wdzięczna za pomoc. Z góry dziękuję.

Poniżej link do ankiety ( ankieta jest w 100% anonimowa):

https://docs.google.com/forms/d/1Lg5lgi ... =send_form

Awatar użytkownika
Izabela
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Wielka prośba o wypełnienie ankiety (chorzy dorośli)

Post autor: Izabela » ndz 16 sie, 2015 10:27

Awatar użytkownika
Izabela

Post autor: Izabela » ndz 16 sie, 2015 10:28