Anglia

Jak się opekować chorymi na mukowiscydozę, jakie problemy podczas tej opieki występują, jak można sobie taką opiekę ułatwić.
Mama Gosi
Aktywista
gg: 6090382

Anglia

Post autor: Mama Gosi » wt 04 wrz, 2012 18:41

Bardzo mocno zastanawiam się nad wyjazdem z kraju do Anglii :-( , gdyby nie Gosia w życiu bym nie wyjechała ale tak boje się po prostu, że tu w Polsce nie będzie mnie stać na życie. Dodam, że ja jestem jeszcze studentką, w trakcie obrony licencjatu. Wiem, że uzbierać 150 tys euro z polskiej pensji to czysta fikcja, myślę że łatwiej byłoby mi tam. A z drugiej strony mam tez wiele obaw, język znam ale czy ten paskudny angielski klimat byłby dla niej dobry, co z mentalnością anglików, którzy za Polakami nie przepadają i tu na pomoc liczyć nie mogę ale myślę ze jest tam tez od groma polaków od których taka pomoc można uzyskać. No i chciałabym przestać się bać ale już nie samej choroby tylko tego czy nas będzie stać na pełne leczenie, na wszystkie leki. Moja decyzja pojawiła się zaraz po tym jak wygrzebałam gdzieś w sieci odnośnie końca przeszczepów płuc w Wiedniu dla Polski, ja wiem ze może mnie ktoś zganić za znaczne wybieganie w przód itp. Ale od diagnozy w necie spędzam kilka godzin dziennie czytając co sie da na ten temat. Musze ustalić konkretny plan działania, jak ma się potoczyć moje życie aby jej było jak najlepiej, co o tym sądzicie? Pomysłów ostatnio tysiąc w mojej głowie;p I każdy lepszy od poprzedniego :-D ;p
Obrazek

Awatar użytkownika
kasiab
Aktywista
gg: 15845737
Kontakt:

Re: Anglia

Post autor: kasiab » wt 04 wrz, 2012 20:35

Ja wlasnie tez rozmyslam o Angli, slyszalam, ze tam jest sporo dodatkow na chore dziecko, leki, odzywki i sprzet rehabilitacyjny jest za darmo, ale czy to prawda nie wiem. Czekam na odpowiedz od kogos kto tam wyjechal ale nie daje znaku zycia...